2020. december 30., szerda

És már első randin csókolóznak,

gondolom le is fekszenek. És nincs ezzel baj, csak olyan furcsa, hogy én jóval fiatalabb vagyok és nekem ez a tempó olyan gyorsnak tűnik. 


Pierre-ből előtört az erkölcscsősz.* 

Nekem meg az a véleményem, hogy a szingli ötvenesek nyugodtan bújjanak egyből ágyba - persze ésszel és kellő védelemmel felszerelkezve - hiszen minek szaroznának a hetekig tartó levelezgetéssel meg randizgatással, nem fiatalok már, hogy ráérjenek ilyesmire, viszont pontosan tudják, hogy mit szeretnének.

* Igazából nem ítélkezős, hanem inkább rácsodálkozós megállapítást tett, de akkor is mókás volt a szájából ilyesmit hallani. Persze Pierre alapvetően mindig konzervatívabb volt a randizás, párkapcsolat terén, de azért emlékszem én arra a tombolós nyárra, amikor elég sűrűn halászgatott városunk tengerében, annyira sikeres horgásztevékenységet folytatva, hogy még fenyegetést is kapott egy sráctól, mert  pont az ő halacskáját akasztotta horogra... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése