2013. december 8., vasárnap

Nem teljesen értem

a blogger.com logikáját, de egyszer majd csak megtanulom. :)

Helyzetjelentés:
- Időben készen lett az adventi koszorú, és csak kicsit kellett győzködni Zebulont, hogy az én ötletem (poharas variáció a hagyományos koszorú helyett) nem olyan borzasztó, ő meg meggyőzött arról, hogy de akkor már ugyanolyan poharakat használjunk. Már a második gyertyát gyújtottuk. :)
- Már majdnem az összes karácsonyi ajándékot megvettük!!! Igazából már múlt héten, szóval nagyon menők vagyunk, hogy nem az utolsó napokra hagytuk. Még annyi van hátra, hogy amiket a két kicsi kezemmel terveztem elkészíteni (könyvjelzők, könyvtámasz, ékszerek, egyéb apróságok), azokat időben be is fejezzem, megszáradjanak, illetve be is legyen minden csomagolva.
- A képeslapokkal viszont lemaradtam, nem vettem elég alapanyagot, szóval iparkodnom kell, hogy még a hét közepén fel tudjuk őket adni. (Aj-aj...)
- Pierre már feldíszítette a fenyőjét, tegnap meg is csodáltuk Zebulonnal. Pierre is beállt a műfenyősök táborába, üdv köztünk! :)
- Lassan vége a félévnek, brühühü, megint úgy eltelt, készen vagyok tőle, mennyire rohan az idő!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése