2013. május 31., péntek

Huszonhét

Egy tízes skálán mennyire gáz, hogy csak akkor esik le, hogy szülinapod van, mikor megnyitod a féjszbúkot?

Azt, hogy újból közelebb léptem korilag a harminchoz (bár kinézetre stabilan tartom a 17,5-ös életkort, sminkelve 18), és egyre hangosabban nyivákolok, hogy járókerettel fogok menni a legkisebb gyerekem diplomaosztójára (mert optimista vagyok: 1) mindnek lesz diplomája 2) még élni fogok), szóval mindezek ellenére három játékot kaptam szülinapomra Zebulontól. Az egyik ráadásul olyan, amit Zebulonnal együtt tudok nyomni, Gyűrűk ura RPG. Máshol lehúzó kritikákat írtak róla, de nekünk eddig tetszik. Részletes véleményt lehet írok róla később, most még meghalunk kétpercenként, elsősorban az én bénaságomnak köszönhetően. Nővérem nyári mikuláscsomaggal lepett meg (válogatott finomságok, kábé mindenből a kedvencem, igen, csokifondü is volt a csomagban). Öcsitől meg táskát kaptam, komolykodósat, ez már nem a gyermeki énemnek szól, hanem a karrierista picsának a felnőtt nőnek, aki konferenciára jár, meg megbeszélésekre, és előadást tart, és nem lenne menő a féloldalas, sárga-alapon-rózsaszín-virágok, sem a fehér-alapon-rózsaszín-lila-és-bordó-madarak-röpködnek típusú táskákkal virítani. Anyuéktól meg könyvet kaptam, mert értelmiségi vagyok, vagy mi, meg amúgy is érdekel a felnőtt Harry Potter. Arról is írok majd beszámolót, amint elolvastam.

Most balra el, hajat mosni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése