2023. december 1., péntek

Jó móka volt a blogvember,

bár ugye én napi szinten végül nem blogoltam *az ügyek* miatt, de azért talán jobban volt rajtam egy pozitív értelemben vett nyomás, hogy írjak. 

Amit viszont sajnálok, hogy a megnövekedett forgalom miatt az általam követett blogokat csak kutyafuttában, felületesen tudtam követni, és a saját blogolvasási szokásaim miatt (erről később írok) kutyulódtak-keveredtek a bloggerek a fejemben. 

Kommentelni sem tudtam, mivel telefonról nem képes bejelentkezni ez a nyominger, laptophoz meg esténként jutok, amikor ezer más dolgot kell csinálni és hiába írtam meg fejben egy-egy aranyos(nak szánt) hozzászólást, a megvalósítás kimaradt. 

No, de most már induljon a december, teljenek meg az adventi kalendáriumok (délutáni feladatom), kerüljön az asztalra az adventi koszorú, terveződjön meg a karácsonyi menü, vevődjenek meg az ajándékok, váródjon a Mikulás. Micsoda ünnepi hangulatú nyelvtani szerkezetek! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése