2023. február 11., szombat

Reggelente Lujza

hihetetlen cuki és energikus módon szokott ébredni: felül, majd közli, hogy “Na!”, ami azt jelenti, hogy indulhat a nap, majd már mászik is le az ágyról egy hangos abababapappaa (=apa!) csujjogtatás közepette. Így esélyem sincs végiggondolni, milyen álomból ébredtem fel. 

Szóval ma, mikor Pierre és BenEflekt épp nálunk nagybácsiskodtak, vagy fél percig röhögtem, mire el tudtam mondani Pierrnek, hogy álmomban vadul próbáltam megakadályozni, hogy Tom Daley vele csalja meg a férjét. 

Pierre röhögve megjegyezte, hogy igazán megtisztelő az álmombeli Tom Daley-től, hogy őt nézte ki magának. Szegény BenEflekt meg megszeppenve nézett ki a fejéből, hogy mi van?! (Nem mintha bármi félnivalója lenne: Pierre-ről lehetne mintázni a monogámia és hűség szobrát.) 

Lujza velük is rettenet aranyos volt, bemutatta az új szuperképességeit (kanalazás, új szavak, bújócska, tánc), a fiúk persze ájuldoztak, milyen ügyes.

Tényleg az, basszus, elfogult vagyok, de mikor megyünk az állatkertbe, és mondja, hogy páá a pávára, meg próbálja mondani a tigris és pingvin szavakat, az baromi büszke érzéssel tölt el. Azt már megszoktam, hogy a bagolyra huhog, a lámát meglátva pedig közli, hogy láma. 

1 megjegyzés: