2023. február 3., péntek

Az a jó az új műzliben,

akartam kezdeni a mondatot, de semmi jó nincs benne, a markát inkább nem írom le, mindenki tudja melyik a legtipikusabb magyar műzli, nekem a kedvencem volt az áfonyás, Zebulonnak a meggyes, de most már ezek is édesítőszeresek, ami szerintem legalább olyan káros, csak nincs még róla annyi kutatás, na meg csak simán béna az ízük, ugyanúgy, mint az összes szörpnek, amit “zamatos” meg “diab” címszavak alatt adnak el, blöahhh mind, minden esetre a cukormentes műzlim elropogtatása után igen jól esett a kacsazsíros kenyérvég elfogyasztása igényesen és elegánsan a mosogató felé hajolva este fél tízkor. 



4 megjegyzés:

  1. Te is eszel a mosogató felett? Megnyugodtam akkor, azt hittem ez csak az én szokásom. Gyerekkoromban anyám mennyit magyarázott érte :D pedig praktikus, ha nem akarok plusz egy mosogatni való tányért.
    A müzlit én is szeretem amúgy. Meg a zsíros kenyeret is.

    VálaszTörlés
  2. Így van: praktikus, gyors, nyom nélküli. Jó, azért egy komplett vasárnapi ebédet nem vállalnék be a mosogató felett, de egy gyors "nasi" simán belefér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a vasárnapi ebéd maradékból lehet jóízűen falatozni a kagyló fölött :D

      Törlés
    2. Úgy-úgy, pontosan! Olyan jó, hogy legalább mi, bloggerek megértjük egymást! :D

      Törlés