2022. december 19., hétfő

Karácsonyi kérdéssor

Kami (akit én fejben mindig Grapefruitként hivatkozok le) feltett egy kérdéssort a blogjára, gondoltam, míg Lujza alszik, én is megválaszolgatom. 

Mi az a tevékenység, amitől instant karácsonyi hangulatba kerülsz?Ajándékcsomagolás, karácsonyi dekoráció, különösen a világító díszek kihelyezése, kedvenc karácsonyi dalaim hallgatása.

Karácsonyfa- minimalista dekoráció 1-2 színben, vagy minél több/színesebb/csillogóbb, annál jobb? (És műfenyő, vagy igazi?)
Arany-piros kollekciónk van, de ez kiegészül néhány bolondos dísszel, amiket az évek alatt kaptunk/vettünk. Eddig egy meleg fényű led adta meg a plusz csillogást, idén viszont vettünk egy színes égősort is, majd meglátjuk, mennyit (melyiket) raktunk rá végül. Amúgy a minimalistább, klasszikusabb vonal az én családomból jön, a kaotikus-színes meg Zebulonékéból.
“Ó szép fenyő, ó műfenyő!” Mai fejjel már nem vennénk meg, de akkor jó ötletnek tűnt. Praktikusnak praktikus, a mindennapi mikroműanyag-betevőnk meg nem ezen fog múlni. Ha már megvan, használjuk, amíg lehet, afféle vezeklésként. Ha Lujza nagyobb lesz, biztosan fogunk vágott fenyőt is venni. 

Szeretsz ajándékokat venni/ csomagolni?
Kitalálni nem, nagyon béna vagyok benne, Zebulon az ötletgazda a családban. Ezt szó szerint kell érteni, voltak évek, amikor mindenkinek (önmagának is) ő találta ki és szerezte be a meglepiket. Vásárolni szeretnék, ha nem lenne tömeg. Csomagolni viszont imádok. Egy ajándékot már be is csomagoltam, kipróbáltam, mennyire lehet Lujzával dolgozni. Háááát… tekintettel arra, hogy imád papírt tépkedni, vagy az elcsent ollóval rohangálni, az idei év segítő manója még nem ő lesz. 

Kinek tudsz a legnehezebben karácsonyi ajándékot adni?
Apumnak, Zebulon apujának.


Mi az a klasszikus karácsonyi étel, amit messziről elkerülsz?
Nincs ilyen. Régen a mákos bejgli volt, de békét kötöttem a mákkal, megbocsájtottam neki, hogy oviban egyszer meghánytatott. 

Volt már olyan céges karácsonyi bulid, ami emlékezetes volt valamiért?
Nem volt pénz tanszéki karácsonyra, úgyhogy ki volt adva, mindneki hozzon valami sütit. Mindneki pogácsát sütött, kivéve engem. Az én sütim fogyott a legjobban, pedig szimpla bacon csavar volt és a pogik is jók voltak, csak ugye kitűnt a tömegből. 


Melyik a kedvenc karácsonyi vásárod?
Eddigi életemben kettő város karácsonyi vásárában fordultam meg és a büdipestitől nem voltam elájulva. Szóval, gondolom a helyi nyakasfalvi.

Melyik a kedvenc szaloncukrod?
Régen a zselés volt. Most már nem szeretem a szalon cukrot. Akarom mondani, a jó minőségű kókuszos.


Ha bármelyik országban tölthetnéd a karácsonyt, hova utaznál? 
Család nélkül nehéz elképzelni a karácsonyt, szóval vagy sehova, vagy vinnék mindenkit (alsó hangon 10 fő + Lujza + Zebu + én) valahova *kicsit* északra. Németország, Lengyelország, Észtország. 

Bónusz kérdés: melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Ezt emelném most ki a sok közül:




És hogy terjedjen a karácsonyi hangulat, felkérek másokat is a kitöltésére!
Missneurotics
Rion
SPF (hogy legyen új bejegyzés a blogodon :P)


3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a felkérést, mindenképpen kitöltöm.

    VálaszTörlés
  2. Wohoo, még valaki kitöltötte :) kiegészítem a sajátomat is a plusz kérdéssel

    VálaszTörlés
  3. Drága vagy, de épp a bezáráson gondolkodom. :(

    VálaszTörlés