2014. március 17., hétfő

Trónok harca

Már nagyon várom, hogy kezdődjön a következő évad!!! Kíváncsi vagyok, hogy feltűnik-e végre az egyik kedvenc szereplőm, akiről még mindig nem derült ki (ötödik könyv végére sem), hogy pontosan ki.

Megkérdeztem a fiúkat, hogy szerintük ki a legvonzóbb férfi és a legvonzóbb női karakter. (Eredetileg azt kérdeztem meg, hogy kivel bújnának ágyba szívesen, de Zebulon nem volt hajlandó választani a férfi szereplők közül, Pierre meg a női karakterek közül). Ahh, pasik!

Zebulon meglepett, hogy a lányok-asszonyok közül Margaery-t választotta. Pierre - ha jól emlékszem - Havas Jon-t mondta a legvonzóbb férfi karakternek, nők közül pedig (és ezzel meglepett) Ros, (a vörös prostituált) szerinte a legnőiesebb.

Nos, az eredeti kérdésre (kit nem rúgnál ki az ágyadból a trónok harca karakterei közül) az én válaszom: Havas Jon és jesszus, hát persze, hogy Ygritte! 

Ha úgy módosul a kérdés, hogy melyik színészt nem rúgnád ki az ágyadból, az már kicsit más, karakterként Kisujj például borzasztó taszító, de Aidan Gillen egész cuki pasi, a Mayday című sorozatban is egy elég negatív figurát alakított, de ó, jaj, 46 évesen, ó, jaj. (És most ájemdíbíztem rá, és most, még csak MOST esett le, hogy ő az eredeti brit Queer as Folk egyik szereplője!!!)
Az Ygritte-et játszó Rose Leslie viszont "civilben" is olyan gyönyörű és vonzó, mint a sorozatban. És vörös! Awwww. Ez a kép róla meg első olvasásra olyan kis ártatlan, nekem csak másodjára esett le (bele is pirultam):


Szóval ez a nap kérdése: A trónok harca karakterei közül ki az a férfi és a ki az a nő, akit nem rúgnál ki az ágyadból (na jó, elég az is, ha vonzónak tartod)?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése