2023. szeptember 21., csütörtök

Múlt-idéző

Nyilván megnyitottam a wm mappát, mert nem bírok magammal és a hirtelen rám szakadt szabadidővel, meg a naptáramban zöld szövegkiemelővel bekarikázott névvel, és beletekertem az utolsó MSN beszélgetésünkbe, hogyaszondja [kiegészítő megjegyzések szögletes zárójelben]


2007.12.01. 17:06:36

"M" http://youtube.com/watch?v=EVCkSMwaGGc&feature=related  :) [A link még 2023-ban is működik!]

"w. máté"  mesélj magadról csaj

"M" hát, megyek este ahhoz a szuszogóshoz. [mennyivel aranyosabb becenév, mint a Zebulon] tőle jöttem haza kettőkor (pont ebédre). és hozzá sietek estére. megverjük az öcsét és a pasiját activity-ben:D

"w. máté":D azt én is szeretem

"M" ők ezt még nem tudják, csak sejtik, de mi tudjuk :D

"w. máté" :D

"M" és most meg Killerst hallgatok, mert bele vagyok szerelmesedve

"w. máté" :D gyilkos egy zene

"M" amit küldtem, annak a klipje olyan...ahhh... le sem tudom venni róla a szemem. Mexikóért sosem rajongtam, de az a klip...

"w. máté" :D pedig szép mexikó nagyon

"M" neemtom.... nem voltam, valszeg soha nem is jutok el oda :)

"w. máté" ne légy kishitű. rengeteg időd van még eljutni mexikóba

"M" nem vagyok :) [pffff, dehogyem]  de nekem most az álmom Amsterdam, Olaszország, Bécs és Spanyolország [a lista azóta bővült]

"w. máté" amszterdam? az miért?

"M" mert egyszer már voltam ott sulival

"w. máté" drog, zene és szex

"M"nekem a város tetszik :) a hangulata. és szét sem tudtam nézni. ez nagyon zavar. voltam Amszterdamban, meg nem is. bevittek minket a főtérre, az egyik múzeumba, meg utána 20 perces szabadidő... utánna rohanni kellett a következő programra...

"w. máté" és most teljesen önállóan akarsz elmenni vagy a szuszogós barátoddal?

"M" szuszogóssal és öcsikéjével + a pasijával.  a fantasztikus négyes felkerekedik, és világot lát

"w. máté" szuszogós öccse buzi?

"M" így van, és ő hozott össze minket.

"w. máté" :D basszus te mindig ilyen helyzetekbe keveredsz

"M" (pirulós emotikon) ciki?

"w. máté" nem, csak ... különös. de nem ciki. az lenne a ciki, ha a szuszogós öccsébe volnál szerelmes és szuszogóssal szexszelnél

"M" pfff. az tényleg ciki lenne :D

"w. máté" :D vagy négyesben szexelnétek. az is ciki lenne

"M"  négyes szex? háttt... az Szuszinak lenne ciki, meg az öccsének

"w. máté" :D azért lenne ciki. buggyant cica

(...)




Komolyan a fejemet fogom így utólag, hogy akkoriban mennyi minden nem esett le, mint ez a "vele dugsz, de az öccsét szereted" megjegyzés se.

Lehet ezért tudom nem elengedni, mert most jött el az idő, hogy megértsem. De most meg már mi értelme? Persze magamról újfent megtanultam, hogy mennyire a buborékomra koncentrálok, s mennyire nehezen engedek be dolgokat - ami aztán bekerült, az meg jó lassan dolgozom fel. Lehet simán az is, hogy lassú felfogású vagyok.  Krusovszky szebben megfogalmazta - idézem:

"Sokszor gondolok arra, hogy én mit csinálhattam volna másképp. Nyilván sok mindent, de hát néha olyan apróságokon múlnak a dolgok. Észre se vesszük őket, ha nem figyelünk. És általában nem figyelünk..."

5 megjegyzés:

  1. 16 év. Akkor még pisis voltál. Mennyire más volt a stílusa ebben a beszélgetésben. Semmi leereszkedés, semmi fölény, semmi zsarnoki. Hiányzik, a mai napig, pedig nagyon tudtam őt utálni (is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj, imádott beszólni nekem, nem ritkán szexista dolgokat is, szóval velem is volt leereszkedő. Mondjuk zsarnoki nem, mivel engem birtokolni nem akart.
      Számomra mindig egyértelműnek tűnt ugyanaz, ami Spanyolnak és Rásnak is: készült rá; bár ugyanúgy nem értettem, amit "Ancsa": hogyan volt képes itthagyni Törpöt.

      Törlés
  2. Jó is a nosztalgia. Azt a Killers dalt én is imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nosztalgia címet adtam én is először a bejegyzésnek, de valahogy csak nem passzolt... Ez inkább múlt-idézés. (Szellem-idézést írtam előbb, de javítottam, akkor is, ha az közelebb áll a valósághoz.)

      Az a szám minden idők egyik legszebb-legkedvesebb dala számomra, és a videóklip is telitalálat.

      Törlés
    2. Szellemidézés? Jaj remélem nem azért, amire most gondolok.
      Igen az a videoklip szerintem is csillagos ötös, nagyon jól meg van csinálva. Én amúgy is érdeklődöm Mexikó iránt.

      Törlés