2022. szeptember 18., vasárnap

Ezt most csak így itthagyom

 Az év: 2007. Nyuszifül=Liftes. 

"Ki akartam törölni az életemből, mintha sosem lett volna. Tényleg gyűlöltem, mert az könnyebb. Ösztönös öngyógyítás. Babot szedtem, s szőnyeget poroltam. Agresszív munkaterápia. Bevált. Mikor hazaértem, hidegvérrel töröltem iwiw-ről és msn-ről. Később jutott eszembe, hogy utóbbin nem tiltottam. Persze rám köszönt. Nincs veszve semmi: legjobb védekezés a támadás = bunkó voltam, veszekedést provokáltam, hisztiztem. De ő többre értékelte a barátságunkat annál, hogy így legyen vége, s megint legyőzött. Hát jó, legyen a Te akaratod szerint, s viselkedjünk felnőttek módjára: beszéljük meg.


M: Nyuszifül... egyszerűen nem normális, h sírógörcsöt kapok, ha látlak...

Nyuszifül: És akkor mit szeretnél? 

M: Nem tudom... Mert ha meg nem látlak, iszonyatosan hiányzol, akkor meg az a bajom. 

Ny: Értelek...  De nem felelhetek meg mindkettőnek...  Neked kell eldönteni… Én nagyon szeretlek, és tiszteletben fogom tartani. 

M: Szerintem most nekem kellene egy kis szünet...hogy ne lássalak. Nem tudom, mi lesz belőle, meddig bírom, de ez így nagyon nem jó. 

Ny: Rendben, ahogy gondolod. Ha ez a jó neked...akkor oké. 

M: Kincsem...szerinted nekem ez jó??? 

Ny: Gondolom ez sem, de ha ez ami célravezetőbb most...

M: Aham...És majd a buliban tegyek úgy, mintha nem vennélek észre? Úgyis megyek (nem (csak) miattad) 

Ny: Értem... hát a mostaniban nem leszek ott. 

M: Oks, ez így könnyít.

Ny:  :D 

M: Ne vigyorogj, te buzi :) … Jajj, annnyira szeretlek...:'( 

Ny: Én is. Te lotyó 

(...) 

M: Figyi... 

Ny: Egen? 

M: Most letiltalak, és töröllek... de ugye tudod, h szeretlek? 

Ny: Egen... 

M: Jó.

Ny: És meddig leszek így? 

M: Nem tudom... Amíg Mimóza fel nem lép, h megadja az msn címed :D Jajj, nem tudom...Annyiszor próbáltam már… 

Ny:  De fejből is tod sztem:) 

M:  Nem. Na jó, de. De addig gyorsan elfelejtem. 

Ny: :D Számom, megy fejből??:)

M:  Nem tudom, amúgy azt is töröltem. 

Ny:  :)  Jah tök jó:) 

M: Iwiw-ről és baráti körről is, ezeken se sértődj meg:)  Még vár rám, h töröljem a képgyűjteményem :'( 

Ny:  :)   Az egen... Te tod.

M: A pénteki után...:S Mikor 3 ember sem tudott lenyugtatni, és tesóm reggel azzal ébresztett, h mondjam meg, h ki bántott és megveri...:S 

Ny: Jön akkor ide? 

M: Nem, nem mondtam semmit, nyugi :D Nem uszítom rád, azért megölni nem akarlak :D 

Ny: Kedves...   :P 

M: Túl édes vagy ahhoz 

Ny:  :D   Bitter sweet. 

M: Meg szerény is :D 

Ny: Ühüm 

M:  Nah...Bazd már fel vmivel az agyam, úgy könnyebben tudnálak tiltani :) 

Ny: Amúgy át akartalak hívni, de innentől ez sem áll:)   :D 

M: Ok, ez egész jól kezdődik...mondj még ilyeneket. 

(...) 

M: Nah, szia 

Ny: Szia! … Meddig ?:) 

M: Nem tudom. Ameddig bírom. 

Ny: Oké:) Jó éjt! 

M: Szeretlek. 

Ny: Én is:) 

M: Szép álmokat. 

Ny: Neked is." 



Megj: amúgy nem vált be. 

4 megjegyzés:

  1. Ezek szerint azon ritka emberfajta közé tartozom, aki azonnal törli az üzeneteit, minden médiafelületen. Ne nosztalgiázz anyuka! :)

    VálaszTörlés
  2. Régebben én is sokat néztem vissza a régi, kézzel írt naplóimat az exekkel a főszerepben, vagy olyan barátokkal, akikkel ma már köszönőviszonyt sem ápolunk. Mára leszoktam erről, még mindig túl kellemetlen és felkavaró a mùltidézés.

    VálaszTörlés
  3. Törlöd az üzeneteket, aztán meg nem érted, miért emlékszel másként a múltra. (Szívom már kicsit a véred, Peti, hogy érezd a törődést :))
    Nem nosztalgiázom ám, maximum annyiban, hogy milyen vicces, mennyire más volt akkor a nyomorom, más prioritások, problémák, kínok.

    Miss: a kézzel írott naplóim olvasása engem is kellemetlen érzésekkel tölt el, de főleg azért, mert milyen kis béna voltam (főleg felszínes).

    VálaszTörlés
  4. Jogos a "vérszívás". Nálad a pont.

    VálaszTörlés